Afaceri infloritoare pentru Kaufland in Romania cu cresteri de doua cifre

Retailerul cu cea mai mare retea de hipermarketuri de pe piata locala a inregistrat anul trecut o crestere cu peste 20% a profitului net, la 75 milioane de euro si o majorare a afacerii cu 13%, la 1,64 miliarde de euro.

In 2012, Kaufland a avut o cifra de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Anul trecut, Kaufland a deschis opt hipermarketuri noi in Pascani, Radauti, Falticeni, Galati, Ploiesti, Petrosani, Bucuresti Militari si Bucuresti Pantelimon. Investitiile in extinderea retelei de magazine s-au situat intre 48 si 72 milioane euro, avand in vedere ca suma medie alocata pentru un hipermarket este de 6 si 9 milioane euro, in functie de oras, valoarea terenului sau suprafata magazinului.

Compania a anuntat ca isi va mentine ritmul de expansiune in acest an, avand in plan deschideri de magazine atat in Bucuresti, cat si in tara.

De la inceputul anului, Kaufland a deschis doua hipermarketuri noi, la Oradea si Targoviste, si ajuns la o retea de 91 de magazine la nivel national.

Compania a creat pana in prezent peste 12.000 de noi locuri de munca directe in Romania, la sediul central in Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in parcul Industrial Ploiesti si Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din Romania dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry, Auchan si Carrefour.

Retailerul a deschis primul magazin in Romania in anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de discount Lidl.

Niciun Comentariu

ARTICOLE POPULARE

Doru Dima

Cap Limpede

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide