Metro a vandut hypermarketurile Real din Turcia

Retailerul german Metro AG a anuntat luni ca a ajuns la un acord cu privire la vanzarea hypermarketurilor sale Real din Turcia, acestea fiind singurele magazine Real pe care grupul Metro le mai avea in strainatate, transmite AFP.

Valoarea tranzactiei nu a fost precizata. Acordul privind vanzarea celor 12 magazine Real din Turcia a fost semnat cu firma Haci Duran Begendik, urmand ca tranzactia sa se incheie in vara acestui an, dupa obtinerea autorizatiilor necesare.

“Odata cu aceasta tranzactie, Real se va concentra pe dezvoltarea operatiunilor sale din Germania”, a informat grupul german intr-un comunicat.

Metro a precizat ca Turcia va ramane o piata importanta pentru alte branduri precum Cash & Carry si Media-Saturn.

Cele douasprezece unitati Real din Turcia au aproximativ 1.800 de angajati, in ultimul an fiscal au generat vanzari de 256 de milioane de euro, contribuind cu aproximativ un sfert din veniturile totale ale grupului. Comparativ, lantul de supermarketuri Begendik are 42 de magazine si circa 2.700 de angajati in Turcia.

Real si-a vandut operatiunile din Europa de Est inca din 2012 catre grupul francez Auchan pentru 1,1 miliarde de euro.

Pe piata locala, la data de 12 septembrie 2013, Auchan Romania a finalizat achizitia a 20 de magazine Real de la Metro Group si a realizat transformarea lor in Auchan pana la data de 11 aprilie 2014, in mai putin de 6 luni de lucrari de remodelare.

Niciun Comentariu

ARTICOLE POPULARE

Doru Dima

Cap Limpede

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide